det ska blixtra i mina ögon

Modellab kommer till Eksjö och har "modell för en dag".
Makeup och fotografering helt gratis!

Så imorgon ska jag och Elon dra dit och ha en förhoppningsvis kul dag! Vilket jag tror det kommer bli.
Jag har aldrig vart med om något sånthär, så det ska bli så himla kul att prova på! Har länge velat så det är perfekt att få en dag att prova på. Visst, bilderna kostar ju om man vill ha dom, men det var inte så jävla farligt egentligen, om man tänker efter.

Sedan fortsätter vi vidare till Tranås för att festa till det lite!

Ser fram emot morgondagen något fruktansvärt!

Ett problem dock;
Vad i helvete ska jag ha på mig ?
Blir till att ställa sig i garderoben ännu en gång för att hitta det jag vill ha.

Några regler har dom ju givetvis för att hinna med, och en av dom är att man ska komma i det man vill bli fotograferad i.. Inga ombyten med andra ord.

Tycker det är viktigt att hitta något man verkligen trivs i, jag är inte så jätte bra kompis med kameran heller o då är det nog viktigt att känna sig bekväm!

Im excited
/S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till gumman och ha det jättekul, Kram

2011-09-24 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0