Satan i gatan

Lystring!
Jag har något att meddela, något som egentligen inte berör någon annan än mig själv. En fråga som jag ställt mig själv nästan hela mitt liv, och som på senare tid blivit mer allvarlig, eller vad man nu säger..

Förresten, det är två frågor...
Varför kan jag aldrig välja för mig själv ?
och
När fan ska jag bli nöjd ?

Du var en del av mig i drygt ett år, och under den tiden hann du bryta ner mig mer än någon/något annat.
På grund av dig är jag mer delad inom mig.
Kanske dumt att jag skyller allt på dig nuförtiden, men det blir lättare då, och delvis så är det så!
Idag är det en sån dag då jag behöver ha någon annan än mig själv o skylla på.

Hela dagen har jag haft tusen tankar som snurrar runt i huvudet..
Typ en sån dag; vilken väg ska man välja..?
Det är ju ett helvete när man inte kan bestämma sig! Jag blir så jävla frustrerad!

/s

Kommentarer
Postat av: jimmy

Du vet vad jag har för nummer!

2011-05-19 @ 05:43:25
Postat av: Acca

Älskade gumman.Jag vet inte svaret på dina frågor. Men jag vet att den dagen du väljer med hjärtat vad du SJÄLV vill och som känns mer rätt för dig. Den dagen kommer du att känna dig nöjdare. Nöjd blir man aldrig man måste ju ha något att sträva efter resten av livet. Man gör sitt bästa. När jag står inför val vad jag ska göra frågar jag mig själv om vad jag vill... Sorterar bort alla tankar om vad andra ska tycka och tänka (de får ta hand om sig själva nuförtiden) Hihi. Kram från din gamla granne Acca...

2011-05-19 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0