- ibland så

Annorlunda jul detta året.
Är själv i min lägenhet o har spenderat nästan hela dagen åt att spela wow. Awesome!
Jag har faktiskt gjort lite nytta också; Haft tvättid o städat o donat en del här.
Måste erkänna att jag tycker det vart rätt skönt faktiskt.

Städrycket behövdes. Inte städat här hemma på skämmigt länge.
Två månader kanske ? Usch.
Har inte haft varken ork eller lust att bry mig om hur det ser ut här hemma. Har fått lägga all den energin jag kunnat på att försöka sköta jobbet istället.
Dock har jag hallen o köket kvar o fixa, men vi tar ett rum i taget.
Har tills på fredag att ordna här.
En del av familjen tittar hit till Eksjö över nyår. Vill ju gärna ha lite ordning då.

Längtar, har tänkt leva lite rövare med ena bror min.
Jäger o öl står på inköpslistan! O inte någon okänd plunta som förra året, haha.


/as always, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0