Back to business

Inte en enda dag på semester har jag tänkt eller saknat jobbet, tills idag.
När jag tänker efter ska det faktiskt bli kul att komma tillbaka. Däremot hade jag inte tackat nej till fyra veckors semester till.. För det mesta suger det att man inte kan vara ledig lite längre nu när man blivit så van vid det.

Har suttit här nu ett tag o funderat på vad jag egentligen gjort under dessa fyra veckor.
Inte har jag gjort något speciellt iallafall och även fast jag har haft sjukt jävla tråkigt vissa dagar så har jag haft sjukt kul när det väl har hänt något. Im happy with it!
Festat o umgåtts med folk, det gör min själ gott, yes indeed!

Helgen har varit nice, Ante "flyttade in" här. Awesome helg.
I fredags blev det jäger o dance battle och igår dansade vi på hotellet.

Nähä, på med arbetsbyxerna imorgon och sen bara se fram emot Stadfesten!
Kan inte beskriva hur sjukt sugen jag är, hoppas denna månaden går fort som fan faktiskt.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0